Obserwatorzy

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Zapraszam na " Tęczową wymiankę"

Witajcie,

Pisałam już jakiś czas temu, że mam pomysł na zorganizowanie wymianki.

Tak oto wymyśliłam " Tęczową wymiankę".


Zasady wymianki ogólnie chyba znane , ale przypomnę:

1. W wymiance mogą wziąć udział posiadające bloga.

2. Chętne osoby zapisuję się pod tym postem, a następnie piszą na mojego maila ARTYSTKA26@poczta.fm  swoje dane do wysyłki. W temacie maila wpiszcie proszę
" Tęczowa wymianka"

( Imię, nazwisko, adres, nick, link do bloga)

3. Zapisy trwają od dzisiaj do 17 maja. Dwa dni później rozlosuję kto dla kogo wykonuje prezencik- tym razem nie będą to pary! Każdemu wyślę adres osoby, której ma wysłać upominek.

4. W pasku bocznym bloga umieśćcie  podlinkowane zdjęcie z informacją o wymiance
5. Prezenty wymiankowe mają trafić do obdarowanych do 15 czerwca, proszę przesłać do mnie zdjęcia wysłanych prezentów- utworzę galerię.

Co powinno znaleźć się w paczce:

- prezencik wykonany w kolorach tęczy lub w ulubionym kolorze wylosowanej osoby ( tu pozostawiam Wam wolną rękę.

Co można wykonać: mogą to być różne obrazki, decoupagowe skrzyneczki, sutaszowe naszyjniki, kolczyki, bransolety, różne tildowe pluszaki i co tylko jeszcze chcecie. Tu liczę na Waszą twórczą inicjatywę:))

- oprócz prezenciku powinny się znaleźć jakieś kawki, herbatki i mogą być jakieś inne słodycze.

- przydasie... najlepiej takie które przydadzą się obdarowanej osobie, więc warto przejrzeć bloga i zobaczyć co dana osoba wykonuje.
 
- koniecznie proszę podpisać prezent aby osoba która go otrzyma wiedziała komu podziękować

I jak  Wam się podoba ten pomysł???

Mam nadzieję , że kilka osób się zgłosi do zabawy- serdecznie zapraszam!!!!!!!!!!


13 komentarzy:

  1. to ja pierwsza :D Ale musze wyjść więc banerek i adres wyślę jutro - ok? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja się zapiszę ciekawy temat :)kolory tęczowe lubię więc tym bardziej tak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zaproszenie -zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zapisuję :) Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już chyba wiem co to uzależnienie od wymianek... ;) zgłaszam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również się zgłaszam :)
    pozytywnyhandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja też się zgłoszę ;)
    Zapraszam do siebie http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja!! I ja!!! Tylko czy przyjmiecie mnie do swojego szacownego grona? :)
    Pozdrawiam
    Kingasweet
    kingasweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie się zapisze na tęczowa kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń