Obserwatorzy

piątek, 5 sierpnia 2011

Wreszcie odpoczynek:)

Tak się cieszę, że wreszcie dzisiaj wyjeżdżamy na upragniony urlopik nad morze. W tym roku jedziemy do Rowów. Mam nadzieje, że będziemy mieć słoneczną pogodę, w końcu trzeba naładować akumulatorki na cały rok... Nie będzie mnie przez 2 tygodnie w świecie blogowym również. Mam nadzieję, że w tym czasie powstaną Wasze piękne upominki do " Wymianki podróżniczej". No to kończę, bo muszę się szybciutko skończyć pakować:q  

Ściskam Was cieplutko i do zobaczenia za 2 tygodnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No i zapomniałabym o jeszcze jednej sprawie. Kilka dni temu otrzymałam wyróżnienie od Agnieszki z blogu
http://ducha-ducha.blogspot.com. Dziękuję Ci bardzo za nie:)
Zasady są takie oto:

1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.
2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.
3. Piszę 7 rzeczy o sobie.
4. Nominuję 16 osób i informuję je o tym, pisząc

No to mam napisać 7 rzeczy o sobie- hm... co by tu napisać:
1. Mam kochanego męża i wspaniałą córeczkę.
2. Moim marzeniem jest wyjazd do Egiptu i przejażdżka po pustyni na wielbłądach.
3. Chciałabym kiedyś zajmować sie grafiką komputerową i zarabiać na tym sporo kasy- żeby móc podróżować po całym świecie:)
4. Trzeba wierzyć w swoje marzenia, a one wreszcie się spełnią!!!!!
5. Jest jeszcze tyle ciekawych technik , których chciałabym spróbować a nie mam o nich zielonego pojęcia: sutasz, art- clay...
6. Uwielbiam wszystkie obrazy- po prostu nie mogę się im oprzeć i zawsze cieszę się jak dziecko, gdy zdobędę lub dostanę jakiś nowy.
7. Cieszę się bardzo że przez bloga poznałam wiele ciekawych osób i mam nadzieje, że grono moich obserwatorów będzie się ciągle powiększać.

Kogo nominuję... Dziewczyny wszystkie jesteście cudowne i tworzycie wspaniałe rzeczy- częstujcie się wyróżnienie jest dla Was!!!!!!!!!!!!!!

I to by było na tyle zmykam- papapapa:))))))))))))))))))))

1 komentarz: