Obserwatorzy

wtorek, 31 grudnia 2013

Koniec roku 2013.

Witajcie kochani,

Koniec roku to zazwyczaj taki czas podsumowań. Cóż mogę napisać... trochę mniej mnie było w świecie blogowym ze względu na częste choroby- zwłaszcza starszej córci. Ale nie próżnowałam.
Tworzyłam cały czas- biżuterię sutaszową. Może ktoś chciałby  zapytać ile czego powstało???

Szczerze powiedziawszy to nie liczyłam, ale sporo:)

Cieszę się , że w tym roku udało mi się wsiąść udział w szkoleniu z wire- wrappingu i troszkę zapoznać się z tą techniką. Udało mi się stworzyć kilka własnych prac. Mam nadzieję , że w nowym roku dalej będę sie rozwijać w tej dziedzinie i że powstaną kolejne cudowne- magiczne przedmioty.

No i w ostatniej chwili udało mi się stworzyć dosłownie na kilka dni przed świętami piękne bombki z zimowymi pejzażami w środku- jestem z nich bardzo dumna:))

Poniżej kilka zdjęć- niestety nie mam zdjęć wszystkich wykonanych przeze mnie- powędrowały do nowych właścicieli podczas świąt.












Cóż chciałam Wam wszystkim życzyć: SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2014 ROKU, udanych imprez sylwestrowych, spełnienia wszystkich marzeń, i wielu ciekawych pomysłów w dziedzinie rękodziełą i dużo zdrowia!!!!!!!!!

Ja osobiście mam nadzieję , że ten rok będzie lepszy, że dzieci będą mniej chorować i że uda mi się znaleźć pracę:) buziaki dla wszystkich.

3 komentarze: