Obserwatorzy

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Letnia wyprzedaż biżuterii :)))

Witajcie kochani:)

Jestem, tydzień temu wróciłam z urlopu zadowolona i opalona:))) Ale o tym w następnym poście.

Lato się kończy, więc i ja postanowiłam zrobić letnią wyprzedaż nowej biżuterii- zapraszam bo

 taka okazja już się raczej nie powtórzy( bardzo niskie ceny).

To bez zbędnego gadania wrzucam fotki. osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy:

ARTYSTKA26@poczta.fm

fotka1










fota 2





fota3
 




fotka4



foto5












foto6




foto7

foto 8


Gorąco polecam- warto, solidna robota- niskie ceny.


4 komentarze:

  1. wszystko cudowności.... niestety mój zasób jest tak wielki że na nowe se pozwolić nie mogę. Ale zapewne znajdą się osóbki które z chęcią zakupią sobie kilka błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest kołnierzyk z pereł jeszcze do przygarnięcia?

    Nominowałam Cię do Liebster Award - Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    malowanki-krychy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gołym okiem poprzez ekran widać, że to cudeńka:)
    Będę zaglądać częściej, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. kołnierzyk jest dostępny- pisz na maila: ARTYSTKA26@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń