Obserwatorzy

sobota, 16 czerwca 2012

Tęczowa- wymianka - prośba do wszystkich osób biorących udział w zabawie

Witajcie,

Do wczoraj miały dotrzeć do wszystkich wymiankowe paczuszki. Jedna osoba zgłosiła mi , że prezent wyśle w poniedziałek. Bardzo proszę o maila od osoby lub osób, które do tej pory nie dostały swoich paczuszek.

Jest to bardzo pilne, bo wtargnął mały błąd, który chciałabym jak najszybciej wyjaśnić.
Kto nie podesłał zdjęć paczuszki, a wysłał proszę o wysłanie mi fotek na maila: ARTYSTKA26@poczta.fm

Proszę o pilne odpowiedzi- pozdrawiam serdecznie i udanego weekendu zycze:)

Dopiero gdy będę mieć wszystkie zdjęcia zamieszczę galerie ze zdjęciami z wymianki.

1 komentarz:

  1. już się nie mogę doczekać relacji z wymianki - nie wstawiam zdjęcia bo nie dostałam jeszcze przesyłki ale dostałam meila, że wczoraj została wysłana. :) Mam nadzieję, że jutro dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń