Obserwatorzy

czwartek, 21 czerwca 2012

Relacja z " Tęczowej wymianki".

Witajcie kochani,

Tak jak obiecałam zamieszczam galerię Waszych wymiankowych prac, mam nadzieję, że każda z Was

dostała już upominek.Wszystkim biorącym w niej udział- dziękuję za zabawę:)

Oliwka Ewka dla far focle


akrim dla butterchilli






Wiola dla anastazja





butterchilli dla kingasweet





anastazja dla Mama Di



far focle dla Pauliny




Paulina dla Oliwka Ewka





Margeritka dla ARTYSTKA26








ARTYSTKA26 dla Wiola


4 komentarze:

  1. a mój niestety nie dotarł :-( nadal do mnie więc bardzo dziękuję osobie która miała mnie uszczęśliwić

    OdpowiedzUsuń
  2. A czyżby zdjęcie mojegu upominku nie dotarło do Ciebie? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja swojego prezentu nie otrzymałam :( Nie wiem kto miał go do mnie wysłać, ale jestem troszkę rozczarowana...

    OdpowiedzUsuń