Obserwatorzy

czwartek, 17 maja 2012

Relacja z wymianki naszyjnikowej

Ostatnio brałam udział w " Wymiance naszyjnikowej" organizowanej przez Reni z bloga
http://reni-1.blogspot.com.

Prezenty wymiankowe miały być dostarczone do wylosowanej pary do 10 maja.

Ja wykonywałam bloga dla  Asi z bloga " Plecionki Joanki".

Oto co ja dla Niej przygotowałam: Filcowy naszyjnik, herbatki, serwetki do decoupagu i czekoladkę.






Ja dostałam prezent od Trilli z bloga " Przyjemnezpożytecznym".  Były tam same cudowności: szydełkowy bordowy naszyjnik, przydasie, herbatki i słodkości. Była jeszcze czekoladka z orzechami, ale niestety została już zjedzona:))






Jeszcze raz dziękuję za taki piękny prezent i Reni za zorganizowanie tak udanej wymianki.


Przypominam, że dzisiaj jest ostatni dzień zapisów w " Tęczowej wymiance"

organizowanej na moim blogu.

Wszystkie chętne osoby zapraszam. Proszę osoby, które jeszcze nie podesłały mi  adresu do
wysyłki o wysłanie go na maila: ARTYSTKA26@poczta.fm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz