Obserwatorzy

poniedziałek, 14 lutego 2011

WALENTYNKI I BRAK KONTAKTU Z WYLOSOWANĄ OSOBĄ W MOIM CANDY

Witajcie kochani. Jak mijają Wam walentynki? Ja spędziłam bardzo miło ten dzisiejszy dzień.
Właśnie dzisiaj w tym szczególnym dniu odbył się ślub cywilny mojej młodszej siostry:) Uroczystość była wspaniała, para młoda jak zawsze zestresowana , ale bardzo szczęśliwa. Ja jako świadkowa z wzruszenia zaniemówiłam podczas składania życzeń- heh:)  Następnie w gronie najbliższej rodzinki odbyło się przyjęcie. Jedzenie pysznościowe- po prostu palce lizać:) Córcia przez cały dzień chwilkę tylko spała jadąc samochodem, tak to bawiła się i chciała próbować każdej potrawy, która znalazła się na stole. Wreszcie umęczona zasnęła w drodze powrotnej do domku i teraz smacznie sobie śpi. Ja siedzę i już prawie zasypiam, no i chyba się przeziębiłam, bo smarkam prawie cały czas na zmianę kichając- okropne. Zaraz piję ciepłą c herbatkę i zmykam wygrzać się do łóżka.


No i zapomniałabym o jednej bardzo ważnej sprawie. Wylosowane w moim candy ANAS do tej pory nie wysłała mi swojego adresu:( Więc jeśli ma z Nią kontakt proszę Jej jakoś przekazać tą informację). Jeśli jutro się nie odezwie, wieczorem powtórnie losuję, bo dzisiaj już nie mam siły. Ściskam wszystkich cieplutko i życzę miłych snów:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz